Katastrof

Jag känner mig så jävla lurad. När jag flyttade hit, påbörjade jag en ny era. Ett nytt kapitel i mitt liv. Ett kapitel som skulle bli, fantastiskt, underbart. Och jag kände mig lycklig, och förväntansfull, över alla bra saker som skulle hända. Över det fantastiska livet jag skulle få leva med dom jag älskade mest. Men allt gick bara mer och mer utför, och slutade i katastrof.
Nu, vill jag inget hellre än att flytta härifrån..... Alla kärlek, alla dessa känslor, hopp och drömmar är för evigt krossade.
Och återigen undrar jag hur i helvete jag skall lyckas ta mig igenom det här.
Fan... Jag vill bara härifrån.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå på dig bruden! Du kommer klara detta!

2011-10-21 @ 17:12:50
Postat av: Anonym

Varför ger du upp?

2011-10-21 @ 18:20:17
Postat av: mickan

Svar till namnlös: det var inte jag som gav upp

2011-10-22 @ 12:39:19
Postat av: Anonym2

Du kommer hitta någon mycket bättre MAN som ger dig den kärlek du förtjänar gumman.

2011-10-23 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0