Jag blir så trött

Ärligt talat, ibland undrar jag om INGEN i denna världen, någonsin har ÄLSKAT någon. På riktigt. Sådär så att man knappt kan vara utan den människan i mer än någon minut. Tänker på den människan 24/7, saknar den när den inte är närvarande. Älskar människan så mycket att man blir blind, och knäpp. Gör saker man kanske aldrig skulle gjort, eller ställt upp på, för någon annan. Och hur sårad man än blir av denna människan, så kan man ändå inte förmå sig, att lämna den. Eller sluta älska den. Lever på hoppet om att den skall ändra sig, och göra en förbättring. Har ingen någonsin känt så????
För just nu hör jag, av olika människor: Men älskar du verkligen honom fortfarande, efter allt han gjort. Och hur kan du göra det, det förstår jag inte.
Men HALLÅÅÅÅ. Jag kan inte styra över mina känslor. Jag kan inte bara stänga av när det behövs. Om någon kan det, så anser iallafall inte jag att det är äkta kärlek.
Jag förstår mig verkligen inte på folk.
Och folk förstår tydligen inte mycket dom heller.
Jag blir så trött......
Jag mår skit, och detta är vad jag får.
Det gör så jävla ont, och allt jag vill är att få den smärtan att försvinna. Men det går inte.
Så ni som tycker att det borde vara så jävla lätt att släppa. Kan ni vara så vänliga och förklara för mig HUR jag bara skall "släppa" mina känslor, och kasta dom i sopptunnan, eller nått. För att sedan vara av med dom förevigt. Jag skulle verkligen vilja ha ett bra/vettigt svar på den frågan.
Och om ni ursäktar mig så kall jag nu gå ut och röka ihjäl mig. För det är det enda jag kan göra i min ENSAMHET här hemma.

Kommentarer
Postat av: Annie

Man kan inte rå för sina känslor.

2011-10-31 @ 08:52:12
Postat av: Anonym

nej eller hur! Tack, äntligen någon som förstår <3

2011-11-02 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0