Hatar falska människor och deras jävla lögner

Alltså, jag undrar, på riktigt, är det så förbannat svårt att vara ärlig? Eller får vissa människor nån jävla kick av att ljuga och såra andra? Enligt min åsikt, är det i såfall något som är sjukt fel på dessa människor....
Jag är så trött på lögner och svek. Jag är så jävla trött på att bli sårad, bedragen, på grund av att människor inte kan vara ärliga. Varför vill man göra någon så illa? Vad är man då för en människa? Har dom inget hjärta, ingen själ? Om man ena dagen kan säga hur ledsen man är, och hur mycket man vill ihop, och att man älskar någon, och visa det. Och några dagar senare säga att man inte har några känslor alls.
I min värld försvinner inte känslor på bara några dagar. Och man står fan inte och säger såna saker, när det uppenbarligen inte är sant.
Om man då inte är, en oärlig jävel som bara är ute efter att krossa en.
Jag hatar, verkligen HATAR falska, oärliga människor.....
Fattar ni inte hur jävla illa ni gör dom ni ljuger för....
Använd hjärnan någon gång, för omväxling. Fundera på hur ni själva skulle känna det om någon gjorde likandant mot er. Det kanske skulle funka bättre. Eller ni kanske inte fattar hur man gör......

Kommentarer
Postat av: mickan

Det är så det känns iallafall... Om det inte är så, så har man misslyckats brutalt med att få fram vad man verkligen känner

2011-11-13 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0