Gott och blandat

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg. Men grejen är den att det händer inte mycket i mitt liv just nu. Och det lilla som har hänt kan jag räkna upp på en hand. Jag har varit ute några gånger på rockbaren, med bästa vännen Johanna. Det har varit trevligt. Sen är jag förstås ute med My nästan varje dag. Och leker i parker, eller bara promenerar runt. Men det är ungefär så dagarna ser ut. Nu under sommaren har jag lite grejer planerade. Den 24:e Juli skall jag på Roxette med Johanna. Det skall bli rikitgt roligt. Har varit på roxette en gång innan för typ tio år sedan eller nått. Och den gången var det en bra koncert. Denna gången skall dom spela på slottskogsvallen tror jag. Så hoppas på bra väder eftersom det är utomhus. För någon, eller några veckor sedan var jag på Patrick Isaksson på Liseberg. Det var så himla bra. Fick upp ögonen för hans låtar lite mer än jag fått innan. Så det var kul. Sen har jag ju varit på bröllop också. Eller mest på bröllopsfesten, för två av mina tjejpolare. Himla fint minsann.
Sen har jag inplanerat på sommarschemat att åka till skara sommarland, som har blivit en ny tradition, minst en gång per  sommar, sen två år tillbaka. I Augusti skall jag åka till Barcelona med mamma. Visserligen bara i fyra dagar. Men det skall bli fantastiskt roligt. Och med tanke på hur sommarvädret i göteborg ser ut att bli, så känns det extra bra att veta att jag skall till solen och värmen snart :) Och när jag kommer hem därifrån, så skall jag ner till Lenny i båstad, över en helg. På hennes ranchfestival. Så sommaren är ganska bra planerad måste jag säga.
Det var ungefär det som hänt här. Skall uppdatera med lite bilder senare. Får se vad jag kan hitta att lägga upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0