Över

Ja, nu är den underbara julen över. Den var himla mysig. Och ganska lugn måste jag säga. Nyårsafton var däremot ganska tråkig. Men en positiv sak var att här i vf smälls det minsann raketer så det står härliga till. Vi har utsikt från två håll, så man kunde välja vilken sida man ville stå och titta på. Sen bor vi så högt upp också. Så man såg fyrverkerierna riktigt bra. Och fint var det. Mysan somnade precis innan tolvslaget. Vilket var skönt. Så jag och älsklingen stod i fönsterna och tittade. Och skålade i lite jordgubbschampagne :) Det nya året känns hittills bra. Trodde en stund att all snön skulle smälta bort, då det var plusgrader härom dagen. Men inte då. Någon dag senare kom det ny snö. *knorr* Jag blev inte så lycklig. Längtar något enormt till våren och sommaren nu :)

Idag kom mina filmer, tjohoo :) Hade beställt alla tre twilight filmerna. Och idag kom dom :) Två av dom var dessutom special edition upplagor, med mer extra material bland annat. Hi hi :)
Så nu vet jag vad jag skall göra ikväll. När man och barn har gått och lagt sig :)

Förövrigt så har min lilla älskling blivit tio månader, och tagit sina första steg utan att hålla i sig i något. Min duktiga lilla tjej. Man blir bara mer och mer kär i den lilla skrutten. Så underbar som hon är :) Och det är bara två månader kvar tills hon blir ett helt år :) Tiden går verkligen snabbt när man har barn. Men det är så fantastiskt roligt och mysigt.

Det var allt för denna gången :)

God fortsättning på er. Hoppas 2011 blir ett toppen år :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0