Jag

Hej alla läsare, jag har precis bytt till denna bloggen. Så nu kommer lite info om mig. Jag är en glad och sprallig tjej, (oftast). Jag har världens mest underbara lilla dotter som är 8 månader och 22 dagar gammal, ganska exakt. Hon heter My, och om jag känner mig själv, så kommer hon antagligen vara topic nr 1. Alltså det jag skriver mest om. Det blir lätt så när man har småbarn, har jag märkt. Men det är ju inte så konstigt, det är ju ett heltidsjobb att vara småbarnsförälder :) Ett kul heltidsjobb, för det mesta iallafall. Sen har jag min karl Daniel som också är högt upp på topiclistan :) Förutom dom, så kommer ni att få läsa om mitt liv i största allmänhet. Ups and downs, roliga händelser, m.m Ni kommer helt enkelt att få komma in i mitt liv lite grand.

Nu skall jag nog sova snart.
God natt på er därute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0