Dan´ före dopparedan

Japp idag är det dan före dopparedan! Och jag har köpt de sista julklapparna. Jag är så himla nöjd med mina julklappsval :) Hi hi. Skulle gått på jul Liseberg idag. Men det blev inte av. Var där en stund igår. Men då blev det inget spelande, och inga äppleklubbor. Och idag tyckte dom ena jag skulle gå med att det var för kallt. Och dom andra bangade. Så inget riktigt jullisebergs besök för mig i år :( Tråkigt.
Men under granen här hemma är det iallafall fullt med julklappar. Världens bästa Johanna kom på besök igår och lämnade två klappar. En till My och en till mig och Daniel. Så himla gulligt. Och hon är inte så jätte julig av sig. Men ändå hade hon ansträngt sig för att hitta klappar till oss. Blir spännande att se vad hon har hittat på :)
Ikväll skall vi titta på bingolottos uppesittarkväll. Skall väl påpeka att jag ALDRIG kollar på bingolotto annars. Men nu är det jul, och specialkväll. Och då kan man spela bingolotto :)
Så här ser våran gran ut med klappar under :)
Hoppas ni går en härlig julafton!
GOD JUL PÅ ER!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0