Åka pulka

Igår var vi och köpte en pulka till My. Idag har vi varit ute med pulkan. Så My har idag varit ute och åkt pulka för första gången i sitt liv :) Tog en liten promenad runt området, och My verkade trivas med att sitta där och åka runt med oss :) Vi satte henne i snön en stund för att se vad hon skulle hitta på, men hon satt mest där och tittade på snön, och tittade runt omkring sig. Ungefär som om hon var fascinerad av allt det vita fluffet som låg omkring henne. Det var en kall men trevlig promenad.

Slappis My i pulkan :)

Sitter i snön

börjar bli en tröttis tjej

Tillbaka i pulkan för hemgång och mat :) Tog en sväng förbi farmor också, som kom ner och hälsade
Men innan hon blev trött, så satt hon och tittade runt omkring sig. Kan ju tänka mig att det är lite skillnad att sitta i en pulka, och se allting, än att sitta i vagnen och ha skymd sikt :)

Väl hemma blev det lunch, och lite mys i soffan. Nu är det snart middagsdags.

Så här fint ser det ut från min balkong.

Vinterlandet Göteborg
Jag måste faktiskt medge att även om jag inte är något fan av vinter snö och kyla. Så är det faktiskt riktigt fint att titta på när det lägger sig så här över stan :) Eller vackert kanske man skulle säga :)
Nu skkall jag ta mig en cigg, sen skall jag sätta mig i soffan och gosa med min lillskrutta.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0